piątek, 22 sierpnia 2014

Zakupy na ezebra.pl

Hej tydzień temu przyszła do mnie paczka, którą zamówiłam na ezebra.pl  trochę zaszalałam, ale  tam jest tyle cudownych kosmetyków, że nie mogłam się ograniczyć ;) Podam Wam również ceny z ezebra i z wizaz.pl  Tak więc nie przedłużając...




Lakiery: Manhattan
2,88 zł / 15 zł

 
Lakiery: Astor
3,99/8,00 zł
4,89/20 zł

Suchy szampon: Batiste
12,99/15,00 zł

Podkład: Rimmel 21,96/ 39,00 zł
Podkład: Loreal 19,99/ ok.50 zł

Pomadki: NYC
2,99 zł

Podkład: Delia 10,62/ 13 zł
 Krem BB: Eveline 13,51/ 15 zł

Korektor:  Rimmel  6,56 zł
Eyeliner: Rimmel 13,24 zł



Błyszczyk: Einstein 2,08/ 12 zł

Pudry: Rimmel, Miss sporty
15,09/ ok. 20 zł
6,62/13 zł
Korektor: Manhattan
2,83/ 3,00 zł

Kredka: NYC
1,70 zł

Tusz: Celia
3,08 zł

Uwielbiam robić tam zakupy,  koszt przesyłki to 21 zł, ale to tylko dlatego, że chciałam zapłacić przy odbiorze, przesyłka szła do mnie 1 dzień, z czego jestem bardzo zadowolona, to już moje drugie zakupy na tej stronie i z pewnością nie ostatnie ;)

A Wy zamawiacie tam kosmetyki ? Testowałyście jakiś produkt, który zakupiłam ?

9 komentarzy:

  1. nigdy nie kupuję kosmetyków przez internet chociaż wiem że sie opłaca. po prostu wole iść do drogerii np hebe i popróbować ;d
    ciekawy post :)
    pozdrawiam
    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję kosmetyki w Hebe tam mam zawsze sprawdzone a z kartą są bardzo tanie :)
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/08/stylizacja-na-dzis-stylizacje-ktora.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam ulubionej marki kosmetyków. Dobieram kosmetyki według własnych potrzeb. Na przykład ostatnio kupiłam podkład Loreal i tusz do rzęs Max Factor :) Pozdrawiam i zapraszam : http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten ostatni lakier z Manhattana i ubóstwiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie kupowałam nic na ezebra.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny haul! :) 1 z lakierów Manhattana mam - ten miętowy, super wygląda i fajnie się trzyma na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo.. suchy szampon :3 Z tych lakierów żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. CIekawy blog. Coś dla mnie :)
    Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeśli przeczytałeś/aś post skomentuj, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje do dalszego działania ;)